Jul 18, 2009

tAgGeD dTg LaGiiii~

1. Bekas kekasih saya adalah :
>????

2. Saya sedang mendengar :

>bunyi kipas lam blik akoo..pg y sunyiiiii..sherammm oooo~

3. Mungkin saya patut:

tito ah..3.15am oredy

4. Saya suka :
>suke suki lol~

5. Sahabat-sahabat baik saya :
>sgt2 akoo syg..TOEKS~


6. Saya tak paham :
>xphm bhse sEpanyOL..


7. Saya kehilangan :
>hilang arahh..t'laloo m'rinduii kamoo~


8. Ramai yang berkata :
>suara akoo t'sumbat..diowg asik miss-comm jekk!!


9. Makna nama saya :
>xde maknenyeee...lu pk la sndrii~


10.Cinta itu adalah:
>heartless..


11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
>tito kott~


12.Saya akan cuba :
>cobaannnn~

14.Telefon bimbit saya :
>akoo kai public fon jekk..gantong kt leher..haha~


15.Bila saya terjaga dari tidur :
>tgok jam lol..


16.Saya paling meluat apabila :
>jupe owg y annoying gle nk mati!

17.Pesta/Parti adalah

>crowded..dont like!!

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
>ank cicak...euwwwwwwwwww!!

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
>tym baby kowtt..xyah pk pape..


20.Hari ini:
>ari ahad..sok besday mkcik 2..iskh..bla nk jupe dye ne???


21.Malam ini saya akan :
>on9 smpy t'tito...


22.Esok pula saya akan :
>lepak @ studio smpy mlm..siapkn pojek ooo..adeh!


23.Saya betul-betul inginkan :
>blik umah..!windoo mama n dak kcik~


24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
>mata bengkak..xckop tito o t'lebey tito??haaaaa..


25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
>depends on stuation


26.Makanan Barat atau Jepun :
>asl ley telan sudeyy..halal!


27.Bilik yang terang atau gelap :
>gelap..

28.Makanan segera adalah :
>mudah,senang,cepat n op koz b'patotann~


29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
>"rumet nkg mane??nk itottttt..hehe"


30.Siapa yang anda nak Tag?
>sume lam list..
>miss wawa xpecially..
>thira jugaaaa..
>n sume2 lol..

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin