Sep 20, 2010

.::award frOm miaK sWk::.


salam satu malaysia..(ecece..)
award hari raya daripada miak swk ne da agak lama aku simpan kt draft tu..just copy paste n simpan dalam draft. bukan xnak buat tp masa yang x mengizinkan..kesibukan beraya la konon..haha..okok..da ada masa terluang ne boleh la aku buat..ne hah award nye..~


selamat hari raya..


Puasa penuh tak taun nie?

hehe..soklan yg pasti sume da taw jawapan nya..im a normal gu
rl..soOo..hehe..:p


Kalo saya mintak maaf, awak sudi maafkan??

eh,org da mintak maap pe plak xnak maapkan..hari baek, bulan baek ne meh la kita sama2 bermaap-maapan..slamat hari raya..hehe


Kampung kat mana?

kampung banyak..belah mama n belah abah laen2. tp sy ttp anak jati Besut..best with 'U'~


Awak rasa blog saya ni comel tak? kasi sebab sikit

mesti la comel..entry2 pom besh2 ja..lagi2 entry dlm bhs kitak..kamek suka baca..hehe


Awak nak tag org, tag aje laa T____T

nk tagged sume org..tiada paksaan..ehe~


special thanx to cik adila a.k.a miak swk coz sudi memberi award ini kpd sy..td sy bg award kt kitak plak ye..hehe..selamat hari raya..


~mELuVuE~



notakakikecik:
p/s: mood study sila la datang..hue~
p/s/s: ada orang tu da stat keje.hoho..gud luck dear~!\(^_^)/
p/s/s/s:rumeto gilOo!bosan..;p
p/s/s/s/s:tu je..bye!:)

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin