Oct 17, 2010

.::Gitar::.

 

Rasa cm nk beli gitar..ye,gitar yang org maen petik2 buah tu..haa..gitar tu la. tapi..tapi..tapi..aku bukan taw maen.haha..tapi tetap nak gitar!

erm..agak2 kalu aku beli, kena marah x eh?abah cm xsuka je gitar2 ne..huhu..tapi tetap nak jugak!kena korek duit tabung ah ne..huish!ada duit ke x ah dalam tabung…eh,jap..aku ada tabung ke??haaa…yang tu kita xtauuu…ok,sudah!

gitar

nak gitar ni…

gitar (1)

kaler hijau ne pon lawa jugak..yang ni lah..

matrockk_gitar58hl

owh,yang merah ne lg style..nakk!!!*pengsan

 

p/s: ada tak orang baek ati nak blanja aku gitar..anyone?O.o

6 comments:

cacing said...

beli je gitar... nnti kalo abah marah, cakap tu bukan gitar, tapi kotak pensil yang besar punya!! ahahahha

eyk@_zuL said...

hahaha..terbaek la en cacing..kalo abah sy xcaya,t sy suruh dia tnya awk k?haha..

.:: dieylah :: said...

tedah...nak gitar ka...kamek pun dah lamak maok..tp xpa..
kelak crik gerek yg pandey men gitar..haha...ada x yg maok ngn kmk..huhu

eyk@_zuL said...

haha..t ktk crik gerek pandey maen gitar utk kamek skali k..haha...maok gitar~!!

.:: dieylah :: said...

bekas gerek dolok jak pandey..hahaha.. kitak carik juak k kmk ow... ^_^

eyk@_zuL said...

wah..beshnya gerek pandey maen gitar..haha..kelak mun nya polah menda2 mengarut kamek bolehpaluk nya dgn gitar..haha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin