Oct 26, 2010

Tentang saya a.k.a about me

Tagged ini adalah dari miss nashz..baru berkesempatan nk buat.huhu..neway,thanx misz nashz sbb rajin mengetag sy..hee..okok.layan ja soklan2 di bwh..~~

1.Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?bende?..
Duit..duit..duit..no money,no talk..:p

2.Benda yang terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri?
duit sendiri??erk..pe eh..ntah!xpenah ada duit sndri..haha

3.Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?
kt bulan boleh??tema alien..

4.Adakah korang sedang bercinta sekarang?
cinta??apa tu...O.o

5.Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
erk..-_-"

6.Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
kt bilik..hahahaa..

7.Novel/buku/majalah yang terakhir korang beli?
Berita Kampus..smlm beli.tp xabeh2 pun bc.beli sbb murah.50sen sajork..haha

8.Apakah nama penuh korang?
eyka anak perempuan En. Hanafi..boley?

9.Antara mak dan ayah korang,yang mana korang lebih mesra?
dua2..

10.Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
nak jumpa sape2 yang betul-betul nk jumpa aku dalam hidup diorang..

11.Adakah korang basuh baju korang sendiri?
tak..paksa rumet basuh!haha..

12.Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
balik umah..

13.Pilih salah satu,peluk atau cium?
dua2 boleh x?haha..

14.Beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang (misz nashz)
-rumet kpd x-rumet aku
-budak kimia yang suka study..hahaa..
- ada sorang pakwe,budak kejut~(betul ke 1 nass?haha..)

15.5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?
- family..
-rumet y gile..
- kawan.kawan.kawan.
- semua harta benda aku..haha
-and kamu.kamu.kamu.kamu jugaa..

16.5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?
layan je sume lagu ikut telinga..xpernah ada y peberet.kalp besh,dgr jela..kalo x,tutup telinga..haha..

17.Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
8 Jun 1990..taun lepas smbut ngn family.kt air terjun kot xsilap..g picnic time tu.xingat katne..besday taun ni time nga praktikal..

18.5 orang blogger yang korang nak tag?
tagged je sape2 y rasa nk wat..haha

sekian saja pada kali ini..:)

2 comments:

Nazira said...

suke stadi???ohh tidak same skali..
haha..
yela..budak kejut..ngeee~

eyk@_zuL said...

haha..sja ja ckap suka stdy..bg nmpak best sikit..hahaha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin