Nov 4, 2010

Excident [Part 3]

Sekitar Pusat Sejahtera…

DSC05369

Si penunggang motosikal a.k.a rumetOo…

148366_1469380457805_1332403585_31077777_2559290_n

menunggu giliran mendapatkan rawatan…

69326_1469380817814_1332403585_31077780_321198_n

Objek hitam yang dipercayai jelmaan hantu yang dibela oleh si pembonceng..(rumetoO muka bangga siaaakkkkk~~!)

73268_1469381057820_1332403585_31077782_1697941_n

Saya ada rumet OKU..korang ada??? *sambil wat muka bangga*

DSC05367
Cubaan menulis nama sendiri. Gagal!mcm parkensenggg~hahahaa…

DSC05364 Tampal.tampal…ada macam roti tampal mamak x??ahaha..

DSC05365

Si pembonceng juga ingin mendapatkan rawatan walaupun tidak mengalami kecederaan seriuss mahupun calar-calaran. Langkah berjaga-jaga katanyaa…

aku: Badan da ada rasa sakit.sakit.lenguh.lenguh..-_-“

9 comments:

affizza said...

ish, terperanjat baca cerita ni. tak sgka korang excident cam2 skali. syian yus. smga cpt sembuh!!

eyk@_zuL said...

hahahahhahaaa...c yush da smakin sembuh..ciap bley joget2 dah.shuffle agi..haha~

Mel Malden said...

haha. cis. jahat gile kot gelak rumet. awak punya injuries mane?
oi belaan ika, ko amek suma injuries ika ke?

eyk@_zuL said...

hahaha..
sume'dia' amek.kn ada nmpak berkeliaran kt pusat kesihatan tu.mebi nk mendapatkan rawatan jugak la tu kot..hahaha

affizza said...

hahahaha. jgn trlebih joget, xpsl2 sakit blk kang. nk exam ni. kau pun even xde pape, jgn girang benor. tkt ade effect dalaman kang. huhuhu

eyk@_zuL said...

baek makkkk..huhu..aku da mula rasa sakit2 badan..efect dia maiii dahhh~
T__T

cik hani said...

tunggang moto elok2!!! :)

eyk@_zuL said...

baek cik hani!:)

Anonymous said...

Terima kasih untuk blog yang menarik

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin