Nov 7, 2010

Past year Question – Admin Law

 

past year

Agak-agak lam exam hall nanti boleh tak ajak member discus sama-sama? Cam pelik ja kalau nak discuss sensorang…

 

Seperti sem-sem lepas, kedudukan dalam exam hall kompem aku dok belakang rumeto n depan yayan…tak pun belakang yayan,depan rumetO..Boleh lah ajak diorang discuss sama-sama. Hoyeahhh~~

Jom sambung study!bye~~

2 comments:

Mel Malden said...

hahaha..boleh je nak diskusi ramai-ramai..diskusi dengan pengawas peperiksaan tu pun okeh

eyk@_zuL said...

haha..kalau betul kn besh..huhu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin