Nov 13, 2010

Satu tumbang. Dua tumbang. Tinggal lagi 1,2,3..Tiga lagi!

 Alhamdulillah..selesai sudah lagi satu paper. Admin Law. Soklan tadi agak direct la. Tapi kalo ko xsetadi jangan harap nak dapat jawab lah! Akta-akta semua benda tu fakta wehh..tapi aku bantai jawab auta ja lebih. haha..Ok la tu kan dari tinggal kosong-putih-bersih ja paper tu kan. Haa..Tapi tadi mmg syok gila ah dok mengarut2..aku rasa fakta nya sikit ja. Auta2 bnyak ja aku bantai.haha..takpe. Janji puas hati dapat jawab. Tapi time first2 buka soklan, tengok soklan no 1. Aku blur. Weh,da berdebar2 da time tu. Pehal ntah. Pastu terus ja proceed yang laen dulu. Nak tau pe soklan no 1 tu?nak?betul nak??okok.. Ne hah~

“Give 5 types of power”

Korang tau pe jawapan yang aku pk time tu? 1. Power Rangers 2. Powerpuff gurl 3. Power Root 4. Horse Power 5. ………….

Sangat xboleh blah hokeyy!spontan ja terpikir menda2 tu..hue..tapi seb baek jap ja masa utk aku ber’blur’2-an. Selepas beberapa minit,aku da kembali ke keadaan asal. Otak kembali waras. Tapi akta2 berkaitan mmg totap xhengattt!wehh..aku bukan budak law!pehal la nk kena hapal kejadah tu sume..doii..[-_-“] takpe.. belaja je lah. Jangan nk merungut2 plak. Jangan banyak bunyi boleh x??bisinggg ah…g maen jaoh2~~

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin