Jan 7, 2011

Sotong Itu Ika ! ! [-_-”]

Bila namaku di tag di fesbuk. Budak-budak ne xdak laen.kalo bukan tag ajak makan mesti mau ajak bersosial..tapi jangkaan ku kurang tepat. Kamu tahu apa dia??ini hah… -_-“

sotong

Apa Salah Aku??-_-“

Disebabkan curiosity yang agak tinggi,aku tanpa membuang masa terus mendapatkan bantuan Mr Google translate. Dan hasilnya…

sef

U see that word? huh! ‘IKA’..! (O.o) Tapi aku masih ragu-ragu dan tertanya-tanya.

‘Awat bila cek tekan itu ‘listen’ dia kluaq bunyi xdak pun bunyi IKA??Tak kan Mr Google ne pun nk kenakan cek kott. Haishh!!’

Untuk mendapatkan lagi kepastian aku tanpa segan silu terus menconteng arang di wall Step Munji. Ini antara reaksi beliau. Mel malden juga xlepaskan peluang…hue~

Capture

Owh,baeklah. Ternyata ika itu sotong! Terima sajalah…[-_-'']

Time sekulah dulu2,kawan-kawan suka panggil aku katak. Layan sajalah. Tapi bila di matrik mereka2 yang kreatif start panggil aku ikan @ ikang pula. Dan sekarang sotong pula menjadi pujaan. Apalah nasib. Aku seekor binatang…>,<

4 comments:

.:: dieylah :: said...

alalala...tedah dengar...hehehe..
sabar jela ye eyka...hihi..
tu kutuk gurau tu..hehe...

ape kaitan katak ngn eyka ek??

eyk@_zuL said...

haha..ada jugak org mau kesian sama sy..uhhuhu..*terharu nehh.:p

eyka n katak?hehe...cuba baca ini dgn nada penuh ngada2..

"eeeeeeeeeeeeeeekaaataakkkkkkk!!!"

skrg phm??-_-'

lunarwolf said...

..ermmmmm..erk..erk..*tahan gelak..tahannnnnnnnn..tahannnn..tahan lagiii..prooot!!..eyh..tkentut plak~

eyk@_zuL said...

selekeh!!protess kanggg!haha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin