Feb 9, 2011

Semalam Dan Hari Ini

Semalam, aku masih lagi bersenang-lenang di rumah. Awal2 pagi semalam, si kecik masuk bilik and kejutkan aku dari tidur yang lena.heh.aku rindu.

Semalam 8hb Feb, birthday si Abah yang ke-25. Celebrate ala-kadar sahaja. Si Along sponsor kek. Mama masak2 sikit. Si Angah juga pulang. Si anak ikut sama. Bilangan si kecik di rumah bertambah. Heh. Jadi meriah! Aku rindu lagi.

DSC01584

Kek Si Abah yang di sponsor oleh Si Along.

DSC01599

Si Kecik yang suka makan kek. Tengok hidung n dahi beliau! Itu akibat daripada budak kecik yang tak reti duk diam dalam stroller. Sape suruh maen panjat2. Kan dah kena..huhu

 

Hari ini, aku sudah di Penang. Kembali menjalani rutin harian sebagai pelajar. Jauh dari family. Bangun tidur.buka mata. Tiada siapa2. Berbeza seperti hari2 sebelum. Heh. Aku teramat rindu rumah aku!*EMO*

3 comments:

lunarwolf said...

..comeinya ncik adek itu~

Nasuha Salleh said...

comel mata baby
booooolat =D hehehe
Follow ur blog^_^
My Recent Post: Contest Senyum Tak Nampak Gigi

eyk@_zuL said...

^.^

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin