Mar 25, 2011

Manusia ini macam-macam… [-.-"]

Hue..asal la manusia ne complicated sangat eh?macam-macam…Kenapa mesti nak pusing cari alasan berjela-jela?Kalau cakap terus terang ‘TAK BOLEH’ or ‘TAK NAK’ kan senang. simple jek! Ko xyah nak susah-susah penat otak fikir alasan yang mengarut2 tu. Benda senang pun nak kena ajar ke? Lagi satu, dah ko tau orang tengah busy kan, lagi nak kacau. Lagi nak mengarut2 simpang siur sana sini. Hoi,tolong paham boleh??! Manusia ni macam-macam…Sumpah! macam-macam..! -_-“

Manusia 1

Aku : Beb, boleh tolong tak?urgent ne…

Kawan : Tolong pe? Heh, ko free ke skrg?

Aku : Nak mintak tolong bla bla bla..Aku busy wat asaimen ne bla bla bla.

Kawan : Erm…aku ada hal la bla bla bla *insert alasan*

Aku : owh. so xleh tlg la ne eh?Ok. takpe. Aku nak siapkan asaimen ne..bz.

Kawan: Eh,kalo aku tlg bla bla bla bla..

Aku : Bla bla bla..weh,ak bz neh. Ko ne boleh tlg ke x?

Kawan : Ooo. Tapi bla bla bla *insert alasan lagi*

Aku : Haa…

Kawan : Bla bla bla *alasan.alasan.alasan.*

Aku : Weh, jgn bg alasan. Kalo xboleh, cakap jela xboleh.jgn buang masa.aku bz neh.

Kawan : Haa..tak boleh. Weh,jom kuar lepak2!

Aku : KO NE XPAHAM2 KE??AKU BUSY LAA!!! @#$%^&*()@#$7

 

Manusia 2

Heh,da lewat. Nanti lainkali plak la aku sambung. Barang tak packing agi. Petang ne nak masuk utan. K lah. Jumpa nanti. Babaii~~

 

P/s : Ingatan untuk diri sendiri jugak : “Jangan nak complicated sangattt~~ “  (-_-'’)

1 comment:

.:: dieylah :: said...

ape ni...bla bla bla bla...hahaha..alasan je taknak tulis lg..bla bla bla...hihi...
bestnye masuk utan nk ikottt!! ^^

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin