Jul 10, 2011

Tidur

Yup!
aku memang kuat tido.
tiap masa kalo ko nak cari aku
carilah dalam bilik
aku ada situ
tidur.

kadang-kadang
kat mana2 pun aku tido
mengantuk
aku tido.

ko tahu kenapa aku suka tido
sebab
dunia tak seindah mimpi!
kau tahu tu kan
jadi kenapa perlu tanya lagi
sedang kau sudah punya jawapannya.

DUNIA TAK SEINDAH MIMPI
ya,betul.
tapi aku tahu
aku tak boleh terus tidur
dan terus mengejar mimpi-mimpi indah itu.

bangun
da kejar mimpi itu
jadikan ia realiti
ayuh kita bangun
sama-sama mengejarnya.

5 comments:

yuyueyuliana said...

eyka ske tdo lm kelas. hihi

Eyka Hanafi said...

alorhh..jgn kantoikan sy kt siniii...>,<
HAHAHA

step.on.top said...

saya sokong kgiatan anda! jom tubuh club!!

Eyka Hanafi said...

yeahhhh!!step, u president!
setttt!

Yuslia Suhana said...

sama la mcm yusnathia atika asekk tidooooooooooooo je... huhuhuhu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin